CATHİE'NİN KURABİYELERİ








cathie's










Teşekkür kısmında bir kadın var : Cathie 


Fotoğraflarında ki buğulu doku üstüne birde yazılarında ki samimiyet neşeli haller dikkatimi çekmek için tek neden gibi..Uzun süredir yazışıyoruz mailleşiyoruz ama hediyeleşme kısmını ilk kez bloga yazıyorum :)


Ben genelde özel bulduğum yorumları ve hediyeleri yayınlamak istemiyorum blogumda (garip kabul ediyorum).Ama bu öyle bir hediye ki hem beni çok güldürdü hem de yapacaklarıma kullanacağım için ister istemez hep yayına çıkacak..


Sprinkle(renkli şekerleme) sevmeyen var mıdır ? Renklere olan aşkımdan sanırım sprinklelarla aramda sarılıp yatacak kadar güzel bir bağ var..Kavanozlara koyup onları saatlerce izleyebilirim,bayılırım! Anneme birkaç kez doğum günü hediyesi olarak bana bunları al demişliğim vardır mağazalarda ki sprinkeları göstererek..


Bu kurabiyeleride Cathie'de görüp bayılmıştım sağolsun gönderdiği şirinlerle kurabiyeyi yapma imkanım oldu..Çok lezzetli olduğunu ve çok pratik olduğunu söylemeden edemeyeceğim..


Şimdiden kolay gelsin diyorum ve Cathie'ye çok teşekkür ediyorum :) {Thanks Cathie, for everything :) }










CATHİE'NİN KURABİYELERİ


Tarif Cathie'den..




 125 gr oda sıcaklığında tereyağ


165 gr kahverengi şeker


1 yumurta


225 gr un


35 gr kendinden kabaran un


35 gr kakao


Üzeri için : 200 gr erimiş bitter çikolata ya da nutella








DSC02467








Tereyağ ve şekeri krema kıvamına gelene kadar 5 dakika çırpın ardından yumurtayıda ekleyip kuru malzemeleri bir yerde eleyin ve en son karışıma bu kuru malzemeleri ekleyinHamur yumuşak olacak ama sorun değil, hamuru bir streç filme sarın ve min.30 dakika buzdolabında bekletin..














180 derece ön ısıtmalı fırında 10 dakika pişirin.Fırından çıkarıp tel ızgara üzerinde soğutun. Soğudukça sertleşecek..


Soğuduğunda nutella ve bol bol sprinkle ile çocuklara süpriz yapabilirsiniz..{ya da içinde bir yerde çocuk bulunduranlara}






















Serin ama güneşli güzel bir gün diliyorum :)




Sevgilerimle..




gokche!